Странице

субота, 13. новембар 2010.

Strudla sa ...

ovog puta, makom. :)
Punjenja mogu biti razna, secer i suvo grozdje, dzem,  orasi, mak, rogac, jabuke, eurokrem, cokalada ... Testo je uvek isto.



Sastojci za dve strudle:
kora:
  • 250 ml mleka
  • 1 minjon kvasca 
  • prstohvat soli 
  • 60g secera +1 kasicica za kvasac
  • 1/2kg brasna 
  • rendana korica 1 limuna 
  • po ~ 70g putera i masti
fil:  
  • 1/2kg maka 
  • 200ml mleka 
Priprema: 
Stavi se kvasac da naraste u malo mleka i zamesi testo od navedenih sastojaka. Testo odmara na toplom oko pola sata. Podeli se na pola i svaka polovina se razvije u pravougaonik i nafiluje filom koji napravimo tako sto mak poparimo vrelim mlekom. Zavijemo strudle i stavimo u tepsiju koju tanko podmazemo puterom ili mascu i ostavimo da odmara dok se ne zagreje rerna.
Kod mene se pece 25 min na 180 step. Posle 15 min pecenja sam izvadila strudlu i prekrila alu-folijom jer je korica vec bila tamna, pa da ne izgori. Vratila, i pekla jos 10 minuta.


Ako ste pomislile da sam greskom izostavila jaja u receptu ... e pa nisam :)) Moja nana trvrdi da su jaja u testu visak i da je korica meksa (a tome doprinosi i mast u testu) i manje zilava ako nema jaja. Strudle pre pecenja mozete po zelji da premazete zumancem razmucenim u malo vode ili mleka.

10 коментара:

  1. Pozdrav!
    Koji font koristite za logo na slici?:)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam se potpisala:)
    Micka sa foruma ovde:)

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo Micka,
    Za sredjivanje fotografija koristim sajt www.picnik.com
    Font koji koristim za tekst se nalazi u sekciji "Holiday Fonts" i oznacen je sa "jules-te-reo"

    ОдговориИзбриши
  4. štrudla je super , volim kada je bogato filovana kao ova ! Odlična !

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala Brankic :)
    Ovde po srtuci ide 250g maka, sto je dovoljno ali ne i puno, ali za drugare otkrivam foru :))
    Testo ne treba puno da se mesi a nakon narastanja, se samo razvyce oklagijom bez ponovnog mesenja. Sto ga manje mesimo, manje ulazi vazduh u njega i tanje je testo ali nemojte da se plasite da ce biti gnjecavo jer se strudla duze pece od npr. kiflica. Zato je najbolje da se naprave odmah dve posebne jufke da ne bi morala da secete i dodjete u iskusenje da premesite jufku.

    Slicna je prica kod izrade kroasana od kiselog testa. Ne treba puno mesiti testo, ali o tome cu kada napokon postavim recept za kroasane koji su u stvari moj zastitni znak :))) Sramota te cekaju ovoliko.

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam strudle, a naravno sa makom mi je omiljena. Divno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  7. Tasko, videh kod tebe da si pravila strudlicu. Odlicno izgleda, mada se ja kunem u svoj recept :)) Moje testo je masnije i mekse, malo teze za rad - filovanje i prebacivanje u tepsiju jer se jako oteze, ali je i nakon pecenja mekse i socnije nego neka druga testa koja sam isprobala a koja sadrze jaja i manje masnoce.

    ОдговориИзбриши
  8. odlična, volim makovnjaču, baš razmišljam da je za vikend napravim jer mi taman ostalo maka za još jednu savijaču

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Ne ide jer sam koristila ABC mleveni mak koji je vec zasladjen. To nisam napisala, blog sam tek pocela da pisem kada sam postavila recept, tako da se eto desio previd da ne naglasim za secer, da sam podrazumevala. :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails